Ego – Pierdut (single nou) - WestGo - Blogul din vest
Headlines News :
Home » , » Ego – Pierdut (single nou)

Ego – Pierdut (single nou)

Written By garetbora on 2 dec. 2012 | 19:01


Dupa ce a atras atentia publicului cu "Pentru ca te iubesc", Ego revine cu un nou single care se numeste “Pierdut”!!  
"Pot spune ca m-am implicat foarte mult in aceast proiect. Dupa un an in care am reflectat asupra ideilor de pus pe hartie, am decis ca este momentul sa schimb ceva, sa fac ceva mai bun, mai original. De aici si colaborarea cu Antobeats. In principiu, piesa transmite exact ceea ce am vrut sa transpun in versurile ei, o stare de confuzie, prin care trecem o mare parte dintre noi la un moment dat, daca nu chiar toti, indiferent de gen . Cam atat am avut de spus despre noua piesa. Pentru mai multe detalii si informatii in timp real, pagina mea oficiala de facebook/EgoRomania."

 
Share this article :

0 comentarii:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Copyright © 2011. WestGo - Blogul din vest - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger

fresh movies:Filme HD 2016
Template Design by Creating Website Published by Mas Template