Sonny Flame - Another Day (piesa noua) - WestGo - Blogul din vest
Headlines News :
Home » , » Sonny Flame - Another Day (piesa noua)

Sonny Flame - Another Day (piesa noua)

Written By garetbora on 28 oct. 2012 | 17:05

Sonny Flame a lansat saptamana aceasta a opta piesa de pe albumul sau de debut “Way of Life” ce a fost postat aproape in intregime in online pana acum. Piesa se numeste Another Day si a fost produsa de KaRO de la GrooveBox alaturi de Sonny Flame.

Este o piesa in care m-am descarcat pur si simplu, am scris exact ceea ce am simtit, dupa ce am facut o introspectie in viata mea de pana acum, gasind raspunsuri la multe intrebari pe care mi le-am pus de-a lungul timpului. Cred ca este cea mai sincera si profunda piesa a mea, o piesa in care m-am implicat emotional cat se poate de mult si am trait efectiv fiecare cuvant.”, a spus Sonny Flame despre piesa.


Share this article :

0 comentarii:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Copyright © 2011. WestGo - Blogul din vest - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger

fresh movies:Filme HD 2016
Template Design by Creating Website Published by Mas Template